Windows 7 Orjinal Yapma

Standard

Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere windows 7 orjinal yapmayı anlatmaya çalışacağım benimde başıma geldiği için :) Format attıktan sonra windows 7 kurdum ve aradan 2,3 hafta geçtikten sonra windows 7 yapı 7601 bu windows kopyası orjinal değil yazısı geldi , bir zaman aldırış etmedim ama daha sonra sürekli uyarı vermeye başladı sorunu çözmek gerek dedim..

Evet şimdi yapmamız gerekenlere geçelim ilk önce aşağıda vermiş olduğum linki indirmeniz gerekmektedir. Programsız Windows 7 orjinal haline maalesef çeviremiyoruz.

RemoveWat Programı yardımıyla windows 7 artık orjinal haline dönecektir.

RemoveWat İndir.

Aşağıdaki Adımları Uygulayınız.

  • RemoveWAT 2.2.6′yı indirin ve çalıştırın.
  • Windows size uyarı verecektir , Yes butonuna basın.
  • Karşınıza gelen ekrandan Remove WAT butonuna basın.
  • Size bir uyarı daha verecek OK deyip geçin.
  • Bilgisayarınız yeniden başlayacak ve windows orijinal olacaktır.

remove-wat-windows-orjinal-yapma

Eğer dediğim adımları uyguladıktan sonra windows orijinal haline dönüşemediyse sorun kesinlikle sizdedir bilgisayarı hayattan bezdirmişsiniz demektir. :)

61 Comments

    • yeter ben indiremiyom siz indiriyosunuz nasıl indiricem siteyi gönderin alha aşkınaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  1. RemoveWat programı tekrardan en güncel hali ile siteye konulmuştur rar sorunsuz çalışmaktadır. Sorun yaşayanlar buradan bana yorum yapabilirler.

  2. Virüs kesinlikle yoktur güvenilir adresten indirip kendi alanıma atıp buradan paylaştım.. ben kendimde kullandım ve windows 7 orjinal hale getirdim hiç bir sorun yaşamadan.

  3. admine sesleniyorum windows 7 yapı 7601 bu windows kopyası orjınal değil siyo dediğiniz şeyi indirdim yine olmadı ne yapmalıyım

  4. Admin dosyaya giriyorum RemoveWAT’a da tıklıyorum winrar başka bir pencere açıp 2 uyarı veriyor theis file is not currupt ve cannot execute to this file diye. Ve kapatınca tekrar tıklayınca da aynı şey oluyor. Ne yapabilirim? Acil yardımcı olun lütfen!!

  5. Sevgili admin süper bir paylaşım yapmışsın ellerine sağlık süper çalıyor.beni büyük bir dertten kurtardın…

  6. Kardeş ben programı indirdim kurdum sağ alt taraftaki yazı gitti fakat Sistemin içine girip baktıgım zaman ürün kimligi felan yazan yer yani alt taraf gözükmüyor napacagım ??

  7. bırde ben cesper a15a kullanıyorum hoperlorden ses gelmıo ama kulaklık veya ses sıstemı takınca ses gelıo sence sebebı ne olabılır yardımcı olurmusun acıl :(

  8. Arkadaşlar kesinlikle çalışmıyor, ben indirdim bilgisayarı tamire gönderdim bilgisayar bi daha açılmadı. Arkadaşım indirmiş onun da bir daha gece uyuyamamış. Bir adam indirmiş ölene kadar kaldıramamış

    • Ali bey bu kadar kişi yaptı sorunsuz çalıştı bir siz mi sorun yaşadınız , benim kendi bilgisayarımda bu sorunu yaşadım çözümü bu şekilde buldum ve burada paylaştım sorun yaşamadın.

  9. bende yapmaya çalışıyorum suan indir dedim 3 satır var 1.%97 2.%84 de takılı kaldı yanlış bişey öi yapıyorum bide virus programı sürekli uyarı veriyo

  10. Ortaokul çocukları bu programı kullanamıyor demek. İlla çalışıyor diyemeyiz. Bazı sistemlerde sorun yaşanabilir. Ama bu sorunları çözmek sizin elinizde.

  11. Selamun aleykum sitelerde baya uğraştıktan sonra sizin siteye geldim adımları uyguladım Allah razı olsun kardeşim sorunum çözüldü bilgisayar kapandı tekrar açıldı ki sorun kalmamıştı

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.